Czyli zakupy widziane od strony sprzedawców.
PODEJRZANE - nietypowe zdarzenia, zachowania klientów podczas zakupów;
FOTKI - ciekawe zdjęcia ze sklepów;
USŁYSZANE - rozmowy między klientami lub sprzedawcami;
SŁUCHAM? - Czyli ciekawe nazewnictwo towarów przez klientów;
TRUDNY KLIENT - czyli chamy i damulki w sklepie;
KAWAŁY;
DEMOTY - ukryty przekaz;
WSPOMNIENIA - moje i Wasze;
Oraz inne...
Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :)
poniedziałek, 22 grudnia 2014
WALKA O KARPIA - finał
Tak wygląda efekt końcowy zakupów promocyjnego karpia w Lidlu. Nie raz podobnie wyglądają regały i półki pozostawione przez klientów w innych marketach, nie tylko po promocji, ale także podczas zwykłych zakupów.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :).