Zdarzyło się wam denerwować z powodu długich kolejek? Dziwiliście się, że mimo 10 kas w supermarkecie działają tylko 2? Że ciągle szukacie kogoś z obsługi. Ale zapewne nigdy nie przyszło wam do głowy, że to wina pracodawcy i ilości zatrudnionych pracowników. Oczywiście pracodawca zawsze porówna ilość pracowników do kryzysu w kraju.
U nas, by zmniejszyć zatrudnienie połączono różne działy ze sobą i tam np gdzie przypadało 10 pracowników na poszczególne działy, teraz tak naprawdę przypada 5 z czego tylko 2-3 pracuje danego dnia. Np na moim dziale brakuje 2 osób. Niby niewiele, ale problem pojawia się, kiedy jeden z pracowników idzie na L4 albo na urlop i wtedy często pracuje się 1na1. Czyli jedna osoba na rano i druga na popołudnie. Ale oczywiście od strony klientów tego nie widać, ale jedynie fakt, że nie ma obsługi.
Cóż tacy klienci powinni się cieszyć, że powstają kasy samoobsługowe :), ale przydałyby się jeszcze samoobsługowe regały.
więcej: min 1500 produktów na godzinę
Czyli zakupy widziane od strony sprzedawców. PODEJRZANE - nietypowe zdarzenia, zachowania klientów podczas zakupów; FOTKI - ciekawe zdjęcia ze sklepów; USŁYSZANE - rozmowy między klientami lub sprzedawcami; SŁUCHAM? - Czyli ciekawe nazewnictwo towarów przez klientów; TRUDNY KLIENT - czyli chamy i damulki w sklepie; KAWAŁY; DEMOTY - ukryty przekaz; WSPOMNIENIA - moje i Wasze; Oraz inne... Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :).