środa, 3 grudnia 2014

CZY KLIENT MA PRAWO OBRAŻAĆ SPRZEDAWCĘ, KASJERKĘ?

W skrócie: NIE! Jest to związane z naruszeniem dobrego imienia, godności osobistej i może mieć konsekwencje prawne.
Tak samo klient nie może obrażać pracowników, jak i pracownik klientów.

Więcej na:
http://www.odszkodowanie-adwokat.pl/2013/01/jak-bronic-sie-przed-obraza-lub_3009.html
http://forum.gazeta.pl/forum/w,23,19936855,,wulgarny_stosunek_klienta_do_pracownika_.html?v=2
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3463819,powolna-sciera-czyli-jak-klienci-obrazaja-kasjerki-w-marketach,id,t.html
http://forumprawne.org

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :).