W skrócie: NIE! Jest to związane z naruszeniem dobrego imienia, godności osobistej i może mieć konsekwencje prawne.
Tak samo klient nie może obrażać pracowników, jak i pracownik klientów.
Więcej na:
http://www.odszkodowanie-adwokat.pl/2013/01/jak-bronic-sie-przed-obraza-lub_3009.html
http://forum.gazeta.pl/forum/w,23,19936855,,wulgarny_stosunek_klienta_do_pracownika_.html?v=2
http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/3463819,powolna-sciera-czyli-jak-klienci-obrazaja-kasjerki-w-marketach,id,t.html
http://forumprawne.org
Czyli zakupy widziane od strony sprzedawców. PODEJRZANE - nietypowe zdarzenia, zachowania klientów podczas zakupów; FOTKI - ciekawe zdjęcia ze sklepów; USŁYSZANE - rozmowy między klientami lub sprzedawcami; SŁUCHAM? - Czyli ciekawe nazewnictwo towarów przez klientów; TRUDNY KLIENT - czyli chamy i damulki w sklepie; KAWAŁY; DEMOTY - ukryty przekaz; WSPOMNIENIA - moje i Wasze; Oraz inne... Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :).