Usiądź na spokojnie, przeanalizuj swoje zachowanie podczas zakupów, podczas rozmowy ze sprzedawcami, kasjerkami. Przypomnij sobie różne sytuacje, które najbardziej utkwiły ci w pamięci. Te miłe i mniej miłe. Ale przeanalizuj je tak, jakbyś w tych momentach, to ty byś był sprzedawcą (w końcu od sprzedawców wymaga się empatii).
Poobserwuj swoje zachowanie podczas zakupów. To jak wchodzisz do sklepu, to jak witasz się z ludźmi tam pracującymi, jak zadajesz im pytania, co robisz z towarem, który masz w ręku, a jednak nie kupujesz.
A teraz się zastanów, oceń swoje zachowanie i odpowiedz na pytanie:
Chciałoby Ci się obsługiwać samego siebie?
http://uprzejmoscstosowana.pl/2014/03/03/jakim-jestes-klientem/
Czyli zakupy widziane od strony sprzedawców. PODEJRZANE - nietypowe zdarzenia, zachowania klientów podczas zakupów; FOTKI - ciekawe zdjęcia ze sklepów; USŁYSZANE - rozmowy między klientami lub sprzedawcami; SŁUCHAM? - Czyli ciekawe nazewnictwo towarów przez klientów; TRUDNY KLIENT - czyli chamy i damulki w sklepie; KAWAŁY; DEMOTY - ukryty przekaz; WSPOMNIENIA - moje i Wasze; Oraz inne... Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :).