Czy lubicie, kiedy jakaś osoba przerywa wam rozmowę z inną osobą?
Albo kiedy wtrąca swoje trzy grosze?
Czy lubicie kiedy jakaś obca wam osoba tracą was w plecy, żeby zwrócić uwagę na siebie, a wy np w tym momencie rozmawiacie?
I to wszystko bez żadnego: "Przepraszam, czy mógłbym przeszkodzić na chwilę?". Tylko bezczelne stuknięcie w plecy.
Czy lubicie moment, kiedy coś robicie, albo z kimś rozmawiacie, a w między czasie pięć innych osób jednocześnie chce aby poświęcić im oddzielnie ten czas?
Niestety klienci uważają, że pracownicy pracują w systemie surround, potrafią obsługiwać i rozmawiać z 10 klientami jednocześnie. Czy oni nie widzą, że obsługuję w tej chwili klienta, czy nie wiedzą, że trzeba poczekać? Że *** obowiązują jakieś zasady kultury i kolejka. NIE! *** Oni chcą w tej chwili, bo są ważniejsi od tego, z którym teraz rozmawiam, którego teraz obsługuje. Zachodzą od tyłu i trącają po plecach. Czy to nie jest naruszenie 30 cm przestrzeni osobistej? Ale nie, to pracownik jest ten zły, bo nie chce obsłużyć, bo każe poczekać.
K - Bo nie ma pan podzielnej uwagi.
Kiedyś, dawno temu jeden z pracowników znalazł dobre rozwiązanie. I uważam, że takie rozwiązanie powinno być wprowadzone także w supermarketach. Na razie istnieją tylko w niektórych bankach i pocztach. Ale to jest najlepsze rozwiązanie, kiedy jest jeden pracownik i dużo klientów. NUMERKI!
Pracownik, to nie jest robot, czy komputer. Nie wykona pięciu poleceń na raz. Nawet Robocop tego nie potrafi.
Czyli zakupy widziane od strony sprzedawców. PODEJRZANE - nietypowe zdarzenia, zachowania klientów podczas zakupów; FOTKI - ciekawe zdjęcia ze sklepów; USŁYSZANE - rozmowy między klientami lub sprzedawcami; SŁUCHAM? - Czyli ciekawe nazewnictwo towarów przez klientów; TRUDNY KLIENT - czyli chamy i damulki w sklepie; KAWAŁY; DEMOTY - ukryty przekaz; WSPOMNIENIA - moje i Wasze; Oraz inne... Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :).