Niektóre sklepy po przejściu fali klientów wyglądają tak, jak te po kataklizmach: http://www.turborotfl.com/ Chociaż część tych zdjęć to efekt właśnie przejścia klienta.
15 minut wystarczy, żeby sklep wyglądał jak scena dantejska. Niestety jeden pracownik już w 15 minut tego nie ogarnie. Oczywiście wielu z was, klienci, stwierdzą, że to nasz problem, pracowników i naszym obowiązkiem jest pilnowanie porządku. A ja odpowiem tak: Proponuję przejść się wam na wysypisko i "ogarnąć temat". Posortować i poukładać ten śmietnik jaki po sobie zostawiacie.
źródło: http://etykaibiznes.blogspot.com
więcej o klientach: http://www.hotmoney.pl/ ; http://www.hotmoney.pl ; http://forum.szafa.pl/
WYMAGASZ PORZĄDKU? ZACHOWAJ GO SAM!!!
Czyli zakupy widziane od strony sprzedawców. PODEJRZANE - nietypowe zdarzenia, zachowania klientów podczas zakupów; FOTKI - ciekawe zdjęcia ze sklepów; USŁYSZANE - rozmowy między klientami lub sprzedawcami; SŁUCHAM? - Czyli ciekawe nazewnictwo towarów przez klientów; TRUDNY KLIENT - czyli chamy i damulki w sklepie; KAWAŁY; DEMOTY - ukryty przekaz; WSPOMNIENIA - moje i Wasze; Oraz inne... Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz
Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :).