Żyjemy w czasach, w których jest coraz więcej sklepów i jednocześnie coraz mniej sprzedawców w każdym z nich. Żyjemy w czasach, gdzie pracownicy handlu dwoją się i troją, by szybko obsłużyć klienta. Żyjemy w czasach, w których ludzie nie znających "życia między regałami" są zazwyczaj nietolerancyjni i nieuprzejmi dla sprzedawców i nie rozumieją zasad, jakie panują w handlu. A gdyby tak wyciągnąć zachowania, wytyczne jakie panują w innych placówkach publicznych, np w budżetówkach i wstawić je do handlu?
K - Chciałabym kupić 2 kg salcesonu.
S - A umówiona była pani na wizytę ze sprzedawcą?
K - Chciałabym umówić się na zakupy w waszym sklepie.
I - Następny wolny termin będzie za 2 lata.
S - Proszę wziąć numerek i czekać w kolejce
S - Przed zakupem, proszę przeczytać nasz regulamin i podpisać się tu, tu, tu, tu, tu i tu. A tu proszę wstawić datę i parafkę.
K - Chciałabym zareklamować niedziałająca lokówkę.
S - Proszę wypełnić te dokumenty i zanieść je do pokoju 393. Później z otrzymanym dokumentem, proszę się udać do pokoju 278 po potwierdzenie przyjęcia reklamacji i z tym dokumentem, proszę przyjść za tydzień.
K - Chciałbym kupić nową wersalkę, czy mógłby pan pomóc mi?
S - Pomoc jest dodatkową płatna usługą. Za 20 minutową pomoc należy się 200 zł
K - Czy można dziś coś u was kupić?
S - Nie ma kasjerki, proszę przyjść w poniedziałek.
K - Ale macie napisane, że dziś otwarte
S - Tak, ale nie ma kasjerki, więc nie sprzedajemy.
K - Chciałabym umówić się na dziś na obsługę sprzedawcy
I - Nie ma już numerków
K - Jak to nie ma numerków? Jeszcze nie ma 8.00 a pani mi tu mówi, że nie ma numerków? Do której dziś sprzedawca obsługuje?
I - Dziś do 10, dlatego jest mało numerków. Później sprzedawca idzie do własnego sklepu obsługiwać.
I - Niestety, nie kwalifikuje się pan do obsługi przez sprzedawcę
S - Klauzura sumienia nie pozwala mi sprzedać pani chleba.
K - Czy mogę prosić o pomoc obsługi? (wręczając kopertę)
S - Pan zwariował? Nie przyjmuje łapówek... Ale darowiznę przyjmę
K - Chciałabym kupić 2 cebule, 6 ziemniaków.
S - Przykro mi, ale to są produkty dla klientów z wykupionym dodatkowym pakietem zakupowym.
K - Chciałabym coś kupić
I - Proszę podać Imię, Nazwisko, PESEL
K - XXX, YYY, 1234567890
I - Przykro mi, nie ma pani na liście NFH (Narodowy Fundusz Handlowy)
K - Poproszę 3 rolki tapety.
S - 300zł
K - Czemu tak drogo?
S - Tapety nie są dofinansowywane z NFH
K - A coś w zastępstwie?
S - Mamy papier toaletowy i stare gazety.
K - W jakiej cenie?
S - 250 zł za papier i 200 zł za stare gazety
OD 1.08 DO 30.08
MARKET ZAMKNIĘTY Z POWODU URLOPÓW
SKLEP CZYNNY
Pn 9.00-15.00
Wt 10.00-15.00
Cz 9.00-14.00
Pt 10.00-14.00
przerwa 11.30-12.30
ZAMKNIĘTE - AWARIA LICZYDEŁ
CDN...
Czyli zakupy widziane od strony sprzedawców. PODEJRZANE - nietypowe zdarzenia, zachowania klientów podczas zakupów; FOTKI - ciekawe zdjęcia ze sklepów; USŁYSZANE - rozmowy między klientami lub sprzedawcami; SŁUCHAM? - Czyli ciekawe nazewnictwo towarów przez klientów; TRUDNY KLIENT - czyli chamy i damulki w sklepie; KAWAŁY; DEMOTY - ukryty przekaz; WSPOMNIENIA - moje i Wasze; Oraz inne... Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Klauzura sumienia nie pozwala mi sprzedać pani chleba. Ponoć true story tylko z wieprzowiną.
OdpowiedzUsuń