wtorek, 25 listopada 2014

INNE - podział klientów - wersja zabawna

APACZ
 - najczęściej spotykany osobnik. Bo jak sprzedawca pyta : „Co podać „ On/Ona odpowiada : „Nie dziękuje, ja tylko....a.. patrzę ” albo "a patrzę tylko"

 PUCHACZ
 - częsty klient, który co spojrzy na cenę „Puch..jak drogo!” „Puch...pch..jak drogo” pucha !

 PANDA
- żadszy okaz, ona nie czeka na namawianie, ona tylko woła : „Pan da to !” „Pan da tamto !” i godzinami przymierza w przymierzalni , w przerwie wołając : „Pan da jeszcze to i to!” A On, Ten co z Nią przyszedł grzecznie czeka i...płaci ! Bo Panda najczęściej z kasjerem przychodzi.

 GLONOJAD
 - okazy często przyklejone do witryn sklepowych, wtopionych w szkło czołami lub palcami. Bardzo często są to okazy młode, niejednokrotnie liżące szybę

 PROFESIONALISTA
 - tu niestety są jeszcze dwa podgatunki pierwszy to klienci, którzy wiedzą czego szukają, biorą i wychodzą. Drugi podgatunek, to klienci, którzy sie nie znają, a uważają się za speców w dziedzinie

 MARUDER
 - osobniki tego gatunku przychodzą do sklepów, tylko po to by pomarudzić sprzedawcy. A to za zielone, a to za czerwone, a to za drogie, a to za małe. Często sami nie wiedzą czego chcą i wyjdą ze sklepu z pustym koszykiem

 TROL
 - gatunek złośliwy i wredny. Uważający się za najważniejszych, którzy myślą, że im wszystko wolno powiedzieć i zrobić. Uważa się on za nadczłowieka, a sprzedawca/kasjerka jest śmieciem. Spotkanie z trolem, często psuje cały dzień jego ofierze. (moja nazwa)

 BAJKOPISARZ
 - czasem można spotkać osobniki, które czuja się samotnie i przychodzą do sklepu, tylko po to, by opowiadać o swoim życiu i problemach". (moja nazwa)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Administrator nie odpowiada za treści komentarzy umieszczonych przez użytkowników :).